Un fleac! I-am ciuruit! Sabotorii Tv, lider în online

0
360

Proiectul online Sabotorii Tv, care funcționează de nici două săptămâni, a devenit lider de audiență în mediul online.

La ultima ediție, din 2 mai, traficul a înclinat balanța spre noul produs media, bătând detașat televiziunile locale, care sunt de peste 10 ani în piața media. Numărul de vizualizări a emisiunii difuzate de Sabotorii Gorjului, în intervalul orar 20:00 – 21:30, a surclasat, la distanță zdrobitoare, toate emisiunile posturilor locale clasice, care emit și în online. În 24 de ore, impactul emisiunii care a tratat, în exclusivitate, subiectul controversatului contract pentru paza Complexului Energetic Oltenia, cu implicații politice la nivel guvernamental, a “explodat”, ajungând să crească cu peste 300%. Sabotorii Tv a înregistrat, pe ediția din 2 mai, 3.900 de vizualizări, în timp ce postul TV Sud nu a reușit să atingă acest trafic, cu niciuna din cele două emisiuni, care s-au suprapus pe spațiul orar respectiv. Prima emisiune din grila postului local, “Cronica Zilei”, moderată de Victor Popescu, difuzată în intervalul în care a rulat și emisiunea Sabotorii Tv, a contorizat 1.100 de vizualizări, cea de a doua emisiune, “Ora Adevărului”, realizată de Gabriela Gângioveanu, cu doi invitați, viceprimarul Adrian Tudor și consilierul Eduard Berca, a înregistrat 3.000 de vizualizări. Postul TELE3 a contorizat, la emisiunea “Dilemele Zilei”, moderată de Eugen Măruță, la care invitat a fost primarul din Târgu Jiu, Marcel Romanescu, 896 de vizitatori. Cel de-al treilea post, cotat printre primele locale, Gorj Tv, a înregistrat pe emisiunea “În numele adevărului”, realizată de Alin Ion, cu fostul senator și lider PD, Ion Rușeț, consilier al maganerului CEO, 217 vizualizări.

La 24 de ore, impactul emisiunii difuzate de Sabotorii a “sărit în aer”, depășind 10.000 de vizualizări. Încă de la prima ediție, din data de 23 aprilie, Sabotorii TV s-a clasat ca lider în online, înregistrând peste 14.000 de vizitatori.

P.S. Emisiunile Sabotorii Tv nu sunt sponsorizate, adică nu plătim, ca oamenii să se uite la noi, metodă folosită de posturile clasice, ca să-și crească, artificial, audiențele online. Prietenii se prind de ce!!!